12 nov. 2010

Vecka to remember


airbourne...

Vilken vecka!
Deadline, rockskonsert, framtidsmöte, ikeajulklappskoll, osv...Har inte sett mitt hem nog mycket känns det som.

Betygen för veckan.

Deadline: 3 av 5
Why: För att trots att den inte gick smärtfritt är jag rätt nöjd, inte helt (kan jag nog aldrig bli) men rätt nöjd med resultatet. Spännande på måndag att se hur tidningen ser ut. Första numret ute med helt nytt utseende.

Rockskonsert: 2,5 av 5
why: snålt kan tyckas. Musiken var 4 av 5, gillade den men jag stod helt klart för långt fram och blev hoppad på, ölad på, skriken på, armbågad osv osv....inte riktigt vad jag gillar. Är helt enkelt för kort för rockkonserter....Jag får göra som dom där mysiga gummorn, köpa sittbiljett...de är jag och Agda.

Framtidsmöte: 2 av 5
why: inte riktigt vad jag hoppats på och som den kloka människan jag är så kommer jag tacka nej. Men det har fått in mig på nya spår så jag är ändå inte bitter.

Ikeajulklappskoll: 3 av 5
why: Alltid kul att åka dit, jag övningskörde dessutom, fick veckohandlingen klar och hittade en julklapp. Resterande vi skulle fynda fanns inte inne. Surt som ett as. Blev dessutom ett ljusfynd och en bänkskiva (den gamla slog sig, hur surt var inte de då?)

Nu är det fredag, solen lyser med sin frånvaro, än är klockan bara morgon men jag är nöjd ändå. Taggad inför helgens hyss (städa, sortera, bygga).

Inga kommentarer: