17 jan. 2011

JULI

Denna månad var fylld av endast kul tror jag.
Semester i en hel vecka. Jojo på besök. Cykeltur med familjen till Malmköping för att sedan åka vidare med farfars hjälp till Läppe Camping i några dagar. Vi firade min fina Ms födelsedag och jag jobbade och jobbade då en stor festival stundade i staden Södertälje.
Lotta fyllde jämna år.
Hilda fick sitt namn + en fest.
Vi bokade hotell till edinbourg resan och var mer än lyckliga då vi aldrig varit längre än finland tillsammans och då var vi kvar på båten. Dock har vi rest bra var för sig. Nu har vi dock en resa ihop och fler skall det bli. Ett jobb senare och belive you me jag skall ta my man, eventuellt också min son (beroende på vilken resa vi gör) till fantastiska platser.




Jojo på besök. Här i Malmköping på deras stora marknad.

Vi var på aqvarium eller vad de heter i Sthlm med bror, Bella och Daniel. Här väntar vi på hajmatning.

M och fina H speglar sig i kaffekannan.

Tidig men högst bra kräftskiva ägde rum hos svärföräldrarna.

Pina Colada gjorde starten av min semester.

Köket fick en fin bänk.

Jag missade en fin dag på gröna lund. Men jag tror att resterande bunch hade kul.

Läppe, med såpbublor och husvagnsboende. Jag är nu mer en campare...har aldrig varit de men jag står för det nu, camping I like. Förutom i tält. Tält I hate.

Svärfar fuskar sig till seger med blåsteknik på Läppe

Cykelturen till Malmköping en stekhet sommardag.

Vissa av oss could´nt care less.

Inga kommentarer: