12 jan. 2011

MAJ

Denna månad, köket köptes och rengjordes. Hela altet för ett bra pris tack vare en bra på att göra affärer person. Dvs mig.
Vi gick på Theos första cirkus...till bredden fylld med clowner vilket alla som känt mig i mer en fem minuter vet är det värsta jag vet. Tack och lov så njöt inte Theo av de heller. Det var helt enkelt en riktigt dålig cirkus så jag tvekar på en repris.
Jag blev blåst av en taxichaffis. Mycket irriterande.
M och jag firade 4 år tillsammans en månad försent då vi glömt de när det var dags och egentligen glömde de denna gång också men efter lite påminnelser fick jag blommor. Vad han fick..ingenting för det var vad vi kom överens om. Romantik 1-0 till M.
Rasmus tog studentet, jag missade det tyvärr,värmen kom äntligen, mycket trädgårsfix, fick min första flaskpost och gick från hamn varje morgon till jobbet i city.






Köket städas efter inköpet

Jag klipper av mig en stor mängd hår och de blir platt i ngra dagar

Kakan får en medalj för....

Han gick Lilla scaniamilen med Emelie.
O ja...jag förenade nytta med nöje därav pannbanden

Inga kommentarer: