10 jan. 2011

MARS

Jag slutade officiellt att vara arbetslös denna månad. Försökte sätta mig in i jobbet och lära känna alla viktiga människor. Idag har jag stor nytta av många av dom jag träffade under denna tid. J är min fotoguru och vän bland annat. Jag har träffat allt från festivalfolk till kommunfolk till ja you name it. Jag tror på de här med att nätverka och att vara känd i olika kretsar. Även om jag måste jobba för att finnas kvar i kretsarna så är jag glad att jag fick chansen till så många kontakter. Kontakter= good shit.

Vad som mer hände i mars? Det har jag ingen aning om. Jag var nämligen förblindad av att försöka vara bäst på mitt jobb. Normalt för mig.




Unnade mig lite kvalitetstid med mig själv. Dax snart igen tror jag.

Jojo lärde mig allt om jellybeans och att om man blandar dom så smakar de en annan smak. Vilken eyeopener haha.

O när vi är inne på ämnet. Jojolainen var på besök i stora staden och bodde en del i Björnlunda långt från den stora staden. Fick mycke prat och skratt gjort. Som tur är träffades vi ju i Skottland för bara några månader sedan men de vore bra med en dejt igen sometime soon. Mitt förslag var ju att vi skulle ses i Skottland nu när vi ändå har födelsedagar i samma veva. Kan bli knepigt med tanke på sjukskrivningar, pengarsaknad och de här med resten av livet.
I alla fall...miss ya bejbi.
Ps. jag ser ut sådär på riktigt. I avslappnad tillstånd.

Inga kommentarer: