24 jan. 2011

Slutet är här

Slutet på årsresumen

Såhär va. I augusti jobbade jag oavbrutet kändes de som. Festivaler, sommar, jamen ja de va mycke så de blev typ inga bilder. I september hittade jag inget intressant och det lämnar oss med oktober november och dec som mest är bilder på jul eller möjligen en soluppgång.
Så jag tog några bilder som får representera det jag mest kommer ihåg av den sista delen 2010. De good shit vill säga. Det var ju där fokuset låg.


Mycket promenerande. Nybörjarsnö, sådär innan den har bestämt sig för om den skall stanna eller inte, den är riktigt fin.

Första advent. Trodde julen skulle vara sådär special i år som den var när man var liten. Det blev den inte. den blev bra, men jag får inse faktum. Julen blir aldrig som när man var liten igen.

Bästa resan ever. Scottland, Edinbourg med två av de finaste människorna jag vet. Min M och min Jojo. Så jäkla bra var det. Vill så göra om det inom en snar framtid, gärna innan damen flyttar från staden men det kan bli mer omöjligt än möjligt. Fast man skall aldrig säga aldrig.

Kolla va. Här skulle jag kunna tänka mig att bo. I just loved it.

ofta på sensommaren blir himlen rosa hos oss. Säkert något med avgaser och sånt men I dont care. Det var så otrooooligt fint en kväll innan läggdags. Jag älskar mitt lilla hus och vår rosa himmel, så är det faktiskt.

Inga kommentarer: