4 jan. 2011

Utamaning

Jag har fått något som jag tror är en internätetgrej skickat till mig. En utmaning. Så att man skall lära sig mer om mig.
Nu har jag ju missat starten. Sen vet jag att minst 3 andra bloggar skriver liknande listor. Tre andra bara av dom jag läser. Känns lite B att härmas.
Men å andra sidan. Vi får se.
Bu eller bä? Är det intressant med min relation till mina föräldrar eller min första kärlek? Ptja...I dont know. Jag skall ta det under övervägande. Det kan vara intressant att utveckla saker som jag kanske inte själv någonsin skulle gå in på.


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här äter jag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Värsta som har hänt mig
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – En ovana jag har
Dag 09 – Den här typen av killar faller jag för
Dag 10 – Varför började jag blogga?
Dag 11 – Nio sanningar och en lögn
Dag 12 – Saker jag vill lära mig
Dag 13 – Den här personen vill jag byta liv med för en dag
Dag 14 – Bästa minnet till musik
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Vad är viktigt just nu
Dag 21 – Mina syskon
Dag 22 – Detta gör mig riktigt arg.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Kärlekslivet hur såg de ut, man för man?
Dag 25 – Vad är skillnaden på mig och dig?
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – En fin stund jag minns
Dag 31 – Ett sista ögonblick

Inga kommentarer: