8 feb. 2011

Att bli lurad

Kalasade lite i helgen och blev faktiskt rörd över vad folk tycker jag är värd. Nu har jag en reskassa till London tack vare dem vilket innebär att jag faktiskt kommer att shoppa något till mig själv. En sak som aldrig händer nu för tiden vilket jag inte klagar över. MEN trots att M säger att han varit på Camden Market (vilket jag inte har) så struntar jag i det. Dom får åka allt för höga London Eye medan jag strosar runt på Camden och kollar saker som skall få bo i mitt hem.
Vi snackar:
Smycken
Kanske ngn cool tröja till Theo
O troligen ngt mer till mig
+ att jag skall köpa en större flaska av den underbara parfymen jag köpte i Skottland då jag vet att den finns även i London. Mycke bra där.

Annars väntar jag på att min födelsedagspresent nr 1 skall vakna.
Älskade M o J lurade mig så att tillome jag blev mållös. Vi åkte ut på en övningskörningsrunda och en "vi borde äta något i veckan med" runda. Istället för att åka mot Södertälje skulle vi till Nyköping o sånt händer ju så jag ifrågasatte det inte. Sen säger han i Nyköping att vi skall till någon Generals väg för han skall hämta ut ett paket på Schenker. Okej, fine. Jag kör vidare. Helt plötsligt är vi på Skavsta. Jag kommenterar detta då jag tycker de är lite skumt men M säger att det är normalt. Schenker kan nog ligga där säger han. Okej. Vem är jag att säga att han har fel. Men vi hittar inte Schenker så han ber mig parkera så skall han gå in och kolla. Jag parkerar. You know what. 3 minuter senare kommer det ut någon som jag känner igen. Jag vet att jag sett den jackan. Men det kan ju inte vara den personen jag ser...för den personen bor i Skottland och den personen borde inte vara här. Så jag ignorerar min instinkt, men jag ser personen igen mellan några bilar o då börjar jag skaka. Dom två hade grundlurat mig mer än någon annan någonsin lyckats med. Där kommer JoJo knatandes, med en liten dekoration på sig så hon såg ut som ett paket. Bara för att jag fyller uschliga 29 år så ville hon komma och fira det med mig.
Då kan vi snacka om larvigt tårögd och helt galet förvånad.
Im telling you, med vänner som dessa o sambos som dessa så är det skitsamma om man har ovänner för ingen kan klå mitt team.
Blir svårt att klå denna födelsedag trots att det är the big 30 nästa gång.

Men nu skall jag ner och duscha för snart börjar 24 timmars firande av en vad jag tror mycket lyckad födelsedag...nämligen min.

Inga kommentarer: