21 mars 2011

1...om mig.

Om mig.
Jag har en 4 årig (snart) son, en sambo som är 5 år äldre, börjar på bokstaven M och som jag lär mig av, skrattar med och längtar efter varje dag.
Jag bor på landet. På riktigt landet. Tar mig ca 2 timmar in till stockholm med tåg och buss och ca 1 timme till Södertälje. Jag älskar mitt hus, min tomt, allt sånt, men skulle vilja bo närmare Stockholm om allt fick vara perfekt.
Jag har i 4 år arbetat med sälj, marknadsföring, event, administrativa grejjer osv osv osv osv...jag kan de här med att presentera, arrangera, konkurrera och att vara professionellt supertrevlig.
Nu väntar jag på att mitt nya fantastiska arbete skall hitta mig, eller jag hitta det.


Mer då?
Jag och M beslutade igår att om Sverige får ett amasing race hit så skall vi ställa upp.
Jag är inte speciellt kunnig i matlagning. Jag kan laga mat o baka om jag måste men är jag inte inspirerad lär man se de på resultatet.
Jag är hooked på TLC och älskar matlagning på tv eller bakning.
Jag tror att jag är bra på att imitera folk, men jag är verkligen inte det, speciellt inte Sven Wolter.
Jag kommer troligen aldrig få ett körkort. Vilket är biszzart för jag kör fan så mycket bättre än många där ute som fått körkort men, men, vad vet man, en dag kanske, det är dock inget man bör hålla andan för.
Jag har ett jävla humör. Blir arg snabbt sen går det över. Vissa grejjer går dock inte över. Saker som gör min son ledsen. Men det är jag som förälder berättigad att bli arg över.
Jag har i min tid i Italien blivit blåst av en designer som snodde mina designs, sydde upp sina favoriter och drog med vinsten. Kul, tack. Vad hette de då? Cow girl collection, vad annars? Tror det finns en känt sånt märke idag dock. Det är inte mina grejjer, det är riktiga designers, jag var bara en wannabe, så väl de gick då.
Jag borde sjunga för jag vet att jag en gång varit riktigt bra. Men det finns väl tider för allt?
Det finns så himla mycket om mig, men jag är nog inte beredd att dela med mig av hela mitt liv på en blogg. Så är ni mer intresserade så säljer jag personliga möten med all the gossip på min egna webbshop för en femhunka imorgon...

Slut.

Inga kommentarer: