13 mars 2011

Att en blus kan säga så mycket.


Jag kan inte ha blusar. Jag ser ut som en tant, alternativt något missanpassat. Men den här fina som indiska har inne nu skulle jag kunna tänka mig. såhär på bild ser den rätt taskig ut men jag såg den på någon och då var den faktiskt riktigt snygg. Jag kan dock säga att det inte kommer hända för skärningen är helt åt h-vete för min kropp. Thats it, jag får byta kropp.
Någon som jättegärna vill ha en otränad, slapp, lat, stressad, lite märkligt oformad mammakropp med tillhörande lovehandles så auktioneras den ut här. Alla bud accepteras, en använd tepåse, gamla 50 öringar, en plös, jag är inte kräsen. Jag tar gärna en ung rätt vältränad kropp och jag har ju aldrig försökt vara lång så över 1.65 vore kul att testa. Jag kan åka för att byta här i Sörmlands eller Stockholmsområdet, annars kan jag skicka på posten utan kostnad.
Nappar man på erbjudandet nu kan man få med mina plattfötter på köpet!

Inga kommentarer: