28 mars 2011

Lite kärlek

Jag vet. Jag startade de här projektet om vem jag är och vad jag gör o allt o så slutför jag det inte. Faaaast de kanske jag gör. Jag gör bara inte som man ska. För jag är rebell. Sådeså.
Men nu vill jag skänka ett inlägg till några av mina finaste grannar.
Tack vare dom får vi hjälp med våra enorma riskhögar. Inte nog med detta. Om vi skulle få problem med att få hit ett släp jamen då åker en av mina personliga favoriter iväg till Stan (gnesta) o hämtar sin som står där. All I have to do is to call.
OCH...grannen mitt över har även han erbjudit sitt släp.
OCH...detta har inget med grannar att göra utan med släkt att göra....vi får hjälp att lasta bort alla grenar med. (fast grannarna har erbjudit sin hjälp men vi valde ett dumt datum).
Det här med vänner, det är verkligen något man skall vara glad över.

Inga kommentarer: