2 mars 2011

sicket drag

Dagens händelse. Vabbande T ville ha sällskap. Så hon hämtade upp mig på landet och vi åkte in till stora staden för att betala våran båttur och för att äta lite barnvänlig lunch. Sen blev det som vanligt lite terapisnack och lite barnlek innan jag fick skjuss hem igen för att hinna hämta Kakan i tid. Nu slappar vi framför Simpsons och pratar om dagens händelser. Jag går inte in på detaljer för då går nog Kakan aldrig tillbaka till dagmamman med risk för vad han missar.

Annars hittade jag ett nytt drömjobb idag. Alltid kul när man fortfarande tror att man kan få det. Låt oss alla hålla tummarna nu. OKEJ? Tack.
Men nu ska jag återgå till att prata om ett armband som gått sönder. Att han ätit våfflor och att han inte vill se på "elefantprinsessan".

Inga kommentarer: