24 maj 2011

Love film, I do

Jag är shysst, jag vill bjussa på lite filmtajm från lovefilm.se. Detta är alltså inte ngn porrfilmsklubb som det lite smått låter som, det är ett fantastiskt företag som erbjuder film via postlådan. Dom skickar hem filmerna till dig, du kollar, skickar tillbaka o pang så kommer det nya. Billigt är det också. Med min erbjudandekod "meh3yqqt3" så får man 2 månaders gratis hyrfilm dvs 8 filmer. Vad är haken? Ingen... Avsluta kontot inom 2 månader om du inte gillar lovefilmkonceptet så slutar filmerna komma o inga pengar försvinner från plånboken. Personligen tycker jag det är värt dom ca 50 kr i månaden som jag lägger ner. (självklart finns det förbehåll o grejjer, gå in o läs på www.lovefilm.se/sommarbio111 ) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: