7 juni 2011

Av hela mitt hjärta

Jag vet inte om jag sagt det på sisådär 10 minuter men jag säger det igen. Min borg är så jäkla fin. Tomten, blommorna, huset. Guuuu va jag är kär i det varje gång jag går igenom grindarna.

Nytt vardagsrum med nya soffor och för tillfället D&Ks gamla bord. Kunde ju arrangerat bilden bättre men de gjorde jag inte. Toppenbra då den förra soffan inte gav tillräckligt med sittplatser. Planen är att införskaffa kanske en eller två fåtöljer också men de får bli en senare fråga.

Kakans TV rum har fått en lyxsoffa. + Att man lätt kan sitta där vid fönstret o läsa. Galet najs.

mmmm...blommor



ohh yeah, det blir bra med grönt i sommar. Rädisor, broccoli, ärtor, majs och purjolök. För att vara exakt.

o jordgubbar.


Fatta att jag bor såhär. Kärlek I tell you. Kärlek!

2 kommentarer:

Jenny sa...

LOVE IT! Underbart. Vansinnigt vackert.

Evighet sa...

Jenny. Precis vad jag fiskar efter. Du är så bra :)