9 juni 2011

Tårar



Jag fixade runt i huset. Pyssla här, pyssla där. Så var jag tvungen att stanna av. Sommarpratarna på ettan, jäklar vilket program. Som stjärnorna på slottet. I Loved it. Att människor vågar berätta om sig själva så. Jag berättade om en tragisk händelse i mitt liv igår. Vi var inne på ämnet, så bluuuurp så berättade jag det. Jag ångrar mig djupt. Inte för att jag inte litar på folk o vänner o bekanta men de blev så verkligt. Jag syntes så mycket, jag sa det ut högt. Men nu har jag sagt det. Men så tänker jag på folket på tv som delar med sig. Som pratar. Morgan alling. Hörde hans radioprogram o jag hade tårar i halsen hela tiden. Camilla läckberg berättade om hur det är att få barn o inte direkt älska sitt barn. Hamna i mörkret. Trots att jag aldrig hamnade där var jag livrädd att göra det. Hur modigt att våga säga en sådan tabu. Att inte älska sitt barn. Där sitter dom o är ärliga. All min respekt för sådant. Verkligen! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: