26 aug. 2011

Ja så vare ja

Läst gamla inlägg.
Jag var fräckare förut. I södertälje. Detaljer och fula ord. Inte lika farlig längre.
Kanske växte upp? Eller tappade behovet av att chocka. fast det var onekligen roligare att läsa.
En comeback? Kanske?
Det som slår mig är att jag klagar på mitt dåvarande arbete konstant. KONSTANT!
Men okej, det var tufft, stessig och galet. Men ändå. Jag förstår magsår och grejjer, jag greppar det totalt när jag läser hur jag hade det. O vet ni...det var det bästa jobbet jag haft på år och dar. Vilket borde vittna om något.

Men blicka tillbaka...varför?
Nu är ny tid, nya utmaningar o vet ni...på måndag blir jag officiellt student igen, vilket innebär....nya möjligheter.

Jag avslutar med att säga snopp...för att visa att en del av det fräcka finns kvar. Var ärlig, höjde det humorn på inlägget?

Inga kommentarer: