24 sep. 2011

Galet

Vid det här laget vet mina fina läsare who ever you are jag är rädd för tandläkare. Ändå ser jag dom som visa män o kvinnor, jag gör det jag blir tillsagd. Nu börjar jag dock fundera. Jag är en sån som kan drabbas av tandlossning, riskzon så in i h-lvete. Så jag har fått en "såhär ska du borsta" lektion. På tandköttet, and let me Tell you, IT HURTS! Så jag fick en gel som skulle hjälpa o ta bort ev. Infektioner. Men det gör fortfarande ont. Ändå gör jag det slaviskt för min crazy, crazy Tandis har sagt det. O frågan i luften....vem får tokmössan nu?
O ändå lär jag fortsätta, troligen även när alla gaddar lossnat. Febrilt borstande som en spn där envis katt-tant.
Vad säger man, respekt till crazy Tandis som får mig att göra idiotiska saker in the name of "må dåligt nu så kanske du mår mindre dåligt sen".
Är jag bitter? Kanske, mest är jag tycka syndommig.

Inga kommentarer: