21 sep. 2011

Gnälltant med tråkkänning

Jag har tråkigt.
Då har jag ändå styrt upp med vårt kundprojekt och pluggat branschkunskap. Vet ni hur många siffror det finns inom detaljhandel? Jäkligt mycket. O dom skall få plats i mitt huvud är det tänkt.
500 miljarder, 240 och 270 miljarder.
ICA
COOP
AXFOOD
BERGENDAHLS...osv

mycket mycket mycket.
Men jag ska få bra betyg även på detta, för jag vill ha det, o jag kan få det. Bara att nöta.
Men jag har tråkigt. Nu när jag är van vid att interagera med folk, träffas, luncha, prata, promenera, tänka. Hua, its booring. Man tror det ska va skönt, men nä. Jag har vant mig vid annat, jag är inte en sån där som passar hemma. Jag blir lat, lat, lat. O det vill jag ju inte vara.
Ikväll åker jag och Kakan och hämtar Siri hund. Mannen i huset är borta på konferens. Inte allt för långt bort, i Gnesta faktiskt bara men ändå, han är inte hemma. O jag kan inte sova, jag stressar, jag blir nojjig, jag hör ljud. Det är töntigt, så var jag ALDRIG förut. När jag nojjar börjar Kakan nojja o så ligger vi där och ingen av oss kan sova. Det är liksom inte en win win för någon. Så vi hämtar hunden som får bli vakthund för stunden. Inte för att hon är känd för att hugga ihjäl folk med ett bett direkt, mer luta sig mot ens ben tills man klapppar, men det är skönt ändå. Då får hon vara vakt och jag kan chilla, kanske tillome sova.

Men nu ska jag dricka mig stirrig av way to much coffe och vara nöjd med att A i vår projektgrupp tog på sig att köra en intervju till. Förhoppningsvis får vi några nyckeltal. I think its great då alla mina kontakter som jag faktiskt har plötsligt har gått ihop och säger att dom inte har tid för möte. Dåligt, dåligt.
Men jag har ju en riktigt bra intervju så jag ska inte klaga.

Näää off I go, såvareva?


Kolla tillome kläderna är tråkiga, lata, sköna men ca 3 strl för stora. Well, home alone, jag får se ut såhär då. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: