22 sep. 2011

Myskväll

Näää det går inte att peppa till mig nu. Jag är trött o jäkligt besviken på att det inte blev den LIAN jag ville ha. Visa män o kvinnor säger att man väljer hur man vill må. Aktiva val. Fast ibland blir man förvånad över sin reaktion. Mer förvånad än man trott o så poof hamnar man i ett mode man inte riktigt kan välja. jag som oxå alltid ska känna tycka o tänka....det gör det inte enklare. Men jag vet att det är en liten del av livet. 5 veckor, pick up, rebooth. Om ngn timme en annan känsla, men nu tillåter jag mig att vara besviken. För det är jag, tills en bättre plats kommer upp. OCH skall tilläggas, det var den finaste "nej tack" jag kunde få.

Nu surar jag. Sen har jag en myskväll i Järna. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: