22 sep. 2011

Otrevligt



Mysigt. Kvällens tema, tokmys. Saker som"kalla mig jan Boris Möller" sades. O som vanligt möts mina spontana yttranden, dom där när jag verbaliserar det jag har i huvvet med "ehhh ja det kan vi ju göra". Skönt att dom känner mig. Mina favvogrejjer är när jag säger saker i halva meningar fast det låter som en hel. "jag var ju ute o körde bil." and im done. O ändå tycker folk om mig. Jamen inte alla kanske, men nån här o där.

Men det jag ville säga var att jag gillade ikväll. Min fantastiske unge var Trots tröttma en myskorv, även lilla H var en myskorv, en riktigt trött myskorv. Jamen det var mysigt. Inte trevligt, jag hatar trevligt. Trevligt låter tråkigt, det är en kopp kaffe med farmor (ja inte min, hon är död o det skulle inte vara ens trevligt med kaffe med henne, varken död eller levande som jag kommer ihåg det, o där håller hon nog med, peace out). Eller hur, trevligt är inte kul, inte mysigt, inte nåt man måste göra igen. Trevligt är precis innan "nahhh det var inte värt det". Så ikväll vare otrevligt o mysigt' BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: