22 sep. 2011

Sykt!

Facebook. Jag kände idag hur lite jag bryr mig om ifall någon jag gått i skolan med för 10 år sen haft en bra dag på jobbet. Varför är jag med? Varför bryr jag mig? Varför påverkas jag, blir irriterad, orolig, glad, avis? MEN KVINNA!!!! Skit it o gå vidare. Jag skall bilda antifacebook. Man blir medlem o man berättar inte ett skit om sig själv. Lägger inte upp en bildjäkel, säger inte ett knyst om helgen.

Det sorgliga är att jag direkt efter detta inlägg går in på fejjan o läser om allas "god natt statusar". En mycket sjuk värld lever vi i. Informationssamhälle eller "intresseboken antecknar samhälle"? Jag önskar så att jag inte brydde mig.

Edit: o så fick jag en statusuppdatering tillägnad mig o då blev jag lycklig! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: