5 okt. 2011

Bamboozeled



Ett suddigt Smygfoto på finaste ungen som bevis på att han visst drar upp alla gossedjur trots att han inte får. Ni förstår, varje kväll lägger jag de flesta gossedjuren vid fotändan o ber att dom ligger kvar där då det annars blir för varmt för trollet som vaknar, ropar o sover i vår säng, ergo...för varmt för oss o revbenskickar. Han påstår att dom stannar vid fotändan vilket jag ifrågasatt, inte trott på kan man oxå säga.
Nu är det oxå så att jag självklart kan ta bort gossedjuren o lägga på golvet, det är oxå gjort men vi med störst bestämmanderätt (tror vi) är heller inte hjärtlösa så lite djur får ju finnas. Han ökar dock antalet varje dag o jag tror bestämt att han lurar oss. Jag inser när jag ser på hans svettpärliga näsa att det är ungefär 2 timmar kvar innan han ropar o ngn av oss hämtar. Jag inser oxå att det är humor i hur bra han spelar "men gossedjuren sover vid fötterna" spelet o jag inser oxå att jag älskar att vakna upp bredvid honom. Jag älskar dock inte att inte ha eget utrymme när jag sover. Men jag klagar inte egentligen. Man kan ju inte älska ALLT här i världen....men dig mitt troll, dig älskar jag mer än egen plats i sängen, minst!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: