17 okt. 2011

Why oh dear God why?

STUDYBREEEAAAK!

Det har helt o fullt att göra med att jag är galet trött på
Efficient Consumer Respons
&
Category Management
&
Bergendahls butiker
&
Axfoods butiker

Inte så att jag hatar det. Nope. Men jag är trött på att tänka på det.
Vilken kategori går bäst av Fritid och nöje vs Hem och Hushåll?
Vilka kedjor är störst i Sverige på Detaljhandelssidan?
Vilka varuhus kicks best ass?
Vilka är kungar på Specialvarusidan?
O hurrni...hur många procent av marknaden äger egentligen ICA?
I know all this. Men mer ska in i det lilla huvvet. Mycket mer info.

Värst av allt...jag har frivilligt tagit på mig att lära mig detta. Ingen tvingade mig. INGEN. Jag. Själv. Glatt struttandes till skolan med skolväska och pennskrin sa att "nämen de här blir ju kul".
O nu, tre dagar kvar till branschkunskaptentan. I take it all back!

Värst av allt..imorgon har vi test på de här med excell. O jag kommer inte ens orka tänka på att gå igenom det vi lärt oss. Troligen går det bra. För att plugga de oxå nu, its not on my map.

Inga kommentarer: