20 nov. 2011

Helgen innan julstart



Skrapnos har fått sin första fotbollsmedalj, jag har vikt all tvätt, M har kollad alla adventslysen, jag har jobbat, varit på tjejkväll, veckohandlat på under 30 min, gjort mig festsnygg o packat in veckohandlingen på 20 min.
Nu väntar en ny praktikvecka. Den börjar storstilat med att jag skall lappa ett område o sen följa upp det via telefon. Nu gäller det att tänka positivt för belive you me, det är INTE vad jag tänker göra som yrke i framtiden om jag inte ABSOLUT måste. Den blir dock roligare dagarna efter. Så bit ihop, ta det goda med det mindre roliga o så hoppas vi på galet bra gensvar för då är det värt det!
Hörde av mig till bästa tjejen i klassen återigen men sin vana trogen svarar hon inte. 3e försöket till kontakt, snart tar jag det personligt.

Inga kommentarer: