6 dec. 2011

Håll er på avstånd people.

Jag är magsjuk! Idag skulle jag iväg på ett spännande nätverksmöte men det blir INGET av med det. Tanken att sitta 45 min på bussen är helt orimlig. För att inte säga vad opoppis jag skulle vara om jag under mina 30 presentationssekunder la en fontänare. Just nu är det mest bubbel o frys o lite illamående....men jag är rätt säker på att de kommer mera otrevliga symptom under morgonen. Jag väntar med spänning o trots att jag sovit ca 2 timmar kan jag inte sova. Frisk? Inte mycke inte. Det positiva.....jag kommer kunna äta julmat utan dåligt samvete då jag redan i natt förlorat tio kilo känns det som! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: