25 dec. 2011

Julglädje


Julklappsöppning är helt klar nu. Sista fick vi imorse. Lillen är nöjd med nästan allamen går man ifrån de säkra ämnena tvekar han på förträffligheten. Han tackar artigt o lägger det åt sidan med ett bestämt "detta har jag INTE önskat mig". Favoriterna var duplobilen o filmen bilar 2. Förutom spindelmannen o gitarren. Tigern var oxå ett bra köp.fantasidjuret gav han dock tillbaka till mig men kramade den motvilligt efter lite övertalning.
Nu lägger han dinousariepussel med pappan o låter nöjd i sin monsterbiltröja.
Själv struttar jag runt i min nya älsklingsmössa. Jag inväntar kvällning för ett bad med mina nya tvålar o skum. Om ngra dagar ska jag dessutom köpa nytt gymkort som fina M sparat pengar till.
M i sin tur kommer nog mest använda sina nya träningsredskap eller relalalaxa med sin lost säsong 6. bra jul. Igår med hela petterssonklanen var faktiskt också riktigt trevlig.
Nu ska jag bara gosa ner mig för imorgon är det jobb igen.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: