8 dec. 2011

Positivt tänkande



Kanske världens MINSTlyckade ljusstake. Den åkte i sopen. Iden var klass A, utförande, not so good. Måste hitta bättre bokstavsmaterial o större framförallt. Men eftersom jag snart låser in mig på jobbet fåre väl bli till att strunta i det i år o exprimentera under året. Kanske har en arme ljusstakar till nästa år, krukor o allt möjligt. Men nu fokus på friskhet, avsluta LIA o sen jobbjobbjobb. Snällaste svärföräldrarna låter oss sova hos dem när jag jobbar så att inte hela vinsten går i bensinpengar o att jag hinner träffa familjen nånting innan julafton. Nu låter de som jag klagar, de gör jag inte. Jag välkomnar jobb, jag bad om det. Skönt att slippa ha ångest över pengar. Hellre stressa över att jobba mycket än stressa över att inte kunna betala räkningarna. Ngt mer stress över att jag inte riktigt hinner med skolan. Men jag tar med mig datorn o kämpar på. Bra med foök som håller än om ryggen!

Inga kommentarer: