29 jan. 2012

Luck be old lady tånight!

Min första födelsedagspresent. O något jag inte vågade erkänna på plats, jag har kollat på boken o velat ha den. Why? Jag är en tant. En riktig tant. And I love it.
J fina J känner tanten i mig. Efter te o timmar av prat lämnade jag storkoksköket för att bege mig mot min familj. De i sin tur befann sig i Järna hos svärisarna så nu väntar jag på kaffe o delar med mig av min tantbok.
Jag älskar att bara hänga o prata, de fick jag idag medan J lagade lunchlådor till sitt nya jobb. Mysig eftermiddag. It was real good! O vad jag gillar vänner, vissa mer än andra o vissa inte alls men dom kallar jag mest för as o inte vänner.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: