25 jan. 2012

Sök fört

Vissa människor går på droger. Jag köper örhängen. Its an addiction I tell you. dåligt. Men ändå inte.
Blir jag lycklig av de? JAA!

Mindre glad av att C fick sprängpunka på E4an o dissar vår playdate/pluggdate imorn. Kan va nyttigt då vi umgås mer än vad vi träffar våra familjer men hon gör mig så positiv o glad. (även om min bitterhet ibland vinner).
MEN när vi sa meningen "vi ska klippa oss ihop" kände vi att vi bör detoxa. Det blir som ett galet tvillingpar med likadana outfits som avslutar varandras meningar. Nödbroms på den va?

Men kärlek...de slog mig idag att jag har bra vänner omkring mig, en toppenfamilj o vänner i skolan som alltid ger mig fniss,skratt, younameit. Jag har flyyyyyyt nu.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: