16 feb. 2012

Morning has broken

Det här mina vänner är god morgon för mig. En riktigt god morgon.
Såg Pianisten igår. Ni vet filmen o idag är jag nog bara tacksam över att jag inte levde då o hade "fel" religion. Fyfan vilken film. Tänk att en man kunde starta allt de där. Varje gång jag läser eller ser eller hör om judeförföljelsen, andra världskriget, förintelsen så slås jag av hur beroende vi är av varandra. En ärthjärna kan döda miljoner. O de sjuka, ingen lär sig något för det händer om o om igen.
Men, detta är min goda morgon. En morgon utan en enda förföljelse. Bussen kommer inte ens.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

Anonym sa...

his style belstaff jacket outlet leather jacket is one of the most popular two Jackets.A veritable classic of the Belstaff range, exceptionally comfortable to wear.Four flap-and-press-stud front pockets,
< align="left">Belstaff Jackets practical for holding everything safely.This belatsff jacket men is intended to fit snugly to provide protection and ease of movement while Hogan Shoes on a motorcycle.