19 feb. 2012

Sjukt bra hudprodukter

Före o efter Mary kay! Gårdagens tema var ju sminkkväll. Älskade millis kom över o Mary kayade oss. Helt fantastiska produkter. Faktiskt. Dom e outstanding. Foundation o handsetet är tokfavoriter. Hur bra som helst.köpte dock bara foundation o ögoncremen som motverkar mörkt under ögonen. Nästa köp blir handsetet som gav bebislena händer (överdriver inte de va sjukt mjukt) o foundationprimern som verkligen tog bort alla små gropar o prickar osv. Dessutom har allt mineraler o vitaminer i sig. Only good shit! Jag älskart! Tyvärr blir man inte rik på mig just nu men när jag har mitt jobb sen DÅ mina vänner, då lär jag shoppa loss.
Vill man testa? Ha tjejkväll o gratis rådgivning, sminktips, inget köptvång? Jag har bästa återförsäljaren. Maila:bripettersson@gmail.com n I'll hook you up!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: