25 feb. 2012

To die or not?

Att åka pendel efter partydygn är fetingöverskattat. Man kan kalla det en pina. Ett straff för mitt syndiga beteende igår. Eller tjaaa, de va rätt oskyldigt faktiskt, drinkar o dans. De va ju inte jag som blev tallad på rumpan om vi säger så. Eller fick bordsdekoration. Jag var väl FÖR snygg kanske ;).
Det finns bra skabbiga damer där ute btw. Riktiga hetingar som blir överfulla o bokstavligen trycker in tungan i varje mans hals. Så full blir jag aldrig! Skabb skabb, "rom o cola".

I mitt hjärta finns Rekis. Den som förstår humorn med en låst dörr, som kan skratta i timmar med mig o som förstår med en blick vad jag menar. Den som kan prata med mig om allt OCH lyssna. Den som hjälper mig droppa linsvätska i mina ögon när jag är grusig. Kärlek som alltid får mitt hjärta att växa! Vad jag älskar dig min Reka.

Nu ska jag dock få träffa han den där rödtoppen snart. Mannen som har störst plats i mitt liv. Han som jag hela morgonen längtat efter att få gosa ihop mig hos. Lägga mig i knät och bli klappad på o höra honom säga "du e fiiiin mamma". Vad jag älskar dig min kaka.

Peace out! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: