19 mars 2012

19 mars

Nu dog min energi.
Den har varit på topp hela dagen pga att jag inte sov på halva natten. De e då jag är som tokpiggast (första dygnet anyways). Men nu dog den. Fick nej från ett LIA företag som jag verkligen hoppades på VERKLIGEN hoppades på. Men näääärå. Dom älskade mig men hade produktlansering så de gick ju inte. Sur som jag vart så skickade jag 3 nya ansökningar och en av dom lät riktigt riktigt lovande. Man skulle kunna säga att jag älskade damen som svarade. Hon var dock inte ansvarig men det lät ändå som framtiden kunde vara ljus där.
Hörde även av mig till Göteborgskex. Receptionisten lät som om hon HATADE mig. Alltså verkligen HATADE. Hon fräste och spottade och snäste. Man kan ju undra varför. Jag vart toktrevlig. Så trevlig att det var provocerande. "Men hurru, tack för din hjälp, vilken fantastisk PÄRLA DU HAR VARIT". Folk med problem bör ej arbeta i en reception. Dessutom vägrade hon ge mig rätt info för hon var HELT säker på att ansvarig för mina frågor var personalchefen. Well its not. Men de tog jag inte med henne för de orkar jag inte.

Älskade Millis skjutsade mig hem. Eller näää jag körde hem hon satt bredvid i sin bil. Jag bjucka på lunch sen vek vi tvätt. Ja vi gjorde de, o prata med osynliga damer. Hur hysteriskt som helst. Plus att jag kopierade 30 papper till henne till nästa tenta. Good friend? Jorå, både jag o hon.

Men annars då? Jomen jag skall powewalka med girlsen senare ikväll, snart hämtar jag kockoskakan och middagen står på lut. Om jag har tur har mansvännen börjat fixa med min garderob. How I would love it. Nu när kläderna är vikta menar jag.

annars är de möte med senaste LIA företaget imorgon. De ska bli intressant att se vad dom kan erbjuda men det är inte ett ultimat ställe hur fantastiska människorna än är.

Nu måste jag bälja kaffe o vakna VAKNA!

Inga kommentarer: