19 apr. 2012

Listat



1. Vem är den absolut roligaste personen du vet?

Det finns ngra. Jag gillar att skratta. Men Micke sambo hamnar högt upp han kan få mig på gott humör på tre sekunder o är så sjukt snabb med sina oväntande kommentarer att jag aldrig är beredd.
Millis kan jag skratta med varje sekund av en dag.
Linda förstår mig utifrån och in och jag kan krampa av skratt med henne.
Astrid Lindgrens böcker Om Karlsson på taket kan få mig att flämta av skratt.
Roligast av dom alla är min son som har galet intelligent humor trots sina få levnadsår. Skrattade i 20 min igår kväll tillsammans med den lilla humoristen.



2. Vilken är din paradrätt?

Har ingen jag kan ha lyckoträffar. Mina fiskrullader blev ju to die for igår!

3. Vem är din förebild?

Min sambo. Hans lugna sätt o att han klarar allt. Hans fantastiska hjärna med kunskaper som ingen annan jag känner! Hans fötter på jorden som kan hålla fast mig när jag svävar iväg.

Millis, hennes Livstänk och styrka gör mig häpen. Hennes skratt som kan höras på tre mil och hennes värme.

Karin svägerskas kreativitet är jag både avis på och gläds åt då jag får en massa fina saker och inspiration.

Mig själv, jag är bra, jag har trots massa motgångar tagit mig dit jag vill o lärt känna fantastiska människor. Jag har inte givit upp, jag har kört på och vilat när det behövs och jag är förvånansvärt kompetent. Ja jag får nog vara en förebild för mig själv.

Det finns säkert fler.


4. Vem borde börja blogga?

Min bror. Han är fantastiskt bra på att skriva på ett humoristiskt o fängslande sätt. Sen lever han ett liv det är värt att skrivas om. Kanske ska vara på honom om de.

5. Om du var tvungen att välja – din blogg eller ditt facebookkonto?

Bloggen, den fanns först.

6. Är du bra på att löneförhandla?

Ja det kommer jag vara.

7. Hur mycket tid lägger du på ditt bloggande?

2-3 timmar i veckan.

8. Vilken film såg du senast?

Aliens n cowboys, inget mer att prata om där!

9. Du får massa pengar – vad betalar du av först CSN-lånet eller bolånet?

Lite av varje, men måste jag välja tar jag bålånet, det kostar mer. Sen störs inte banken av CSN lån speciellt men höga bolån kan störa.

10. Vad tycker du om ordet entreprenör?

Tycker jag bra om. Starka idérika människor med driv och känsla. Väldigt målfokuserade. ord jag vill ha före mitt namn.

11. Lever du som du lär?

Näj! I vissa lägen absolut men oftast vet jag hur man bör göra men gört inte. Är det viktigt o speglar mina värderingar så gör jag det absolut.
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: