5 apr. 2012

Skärt

Idag mina vänner, idag klär jag på mig annat än pyjamasbyxor, jag sätter upp håret o drar mig över till jarren o köper godis. Idag kommer ju häxorna. Jag tänkte tillome se vad för gott jag kan tillreda till min familj.
Nu anser jag att blindtarmen är klar. Den har fått min odelade uppmärksamhet. Jag har varit tvärsäker på dess existens. Meeeen nu är jag supertrött på allt ont o svid o problem. Nu vill jag fira påsk.
Eftersom jag e uppvuxen i en kristen familj har de här med påsk alltid varit viktigt. Jag e ju inte själv aktivt troende längre men påsken har nog ändå en annan betydelse för mig än godis och påskkärringar. Vad den innebär vet jag inte riktigt men det känns viktigt och stort.
Så nu skiter vi i bihang i magen o satsar på viktigare saker visst? BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: