28 juni 2012

Martha fuckin S

Är HELT slut. Först jobb sen klippa gräs, baka bullar till fredagsfikat, vara mamma (hämta kakan o träna på att cykla, tvätta tvätt på tvätt o fixa med begravningen. Magen surrar o susar. Huvvet har lagt ner. Är multitrött. Imorgon arbetsintervju. Sen ska jag hem o vara gräsänka innan jag sätter på mig jobbkläder igen o kör ett lördagspass i finaste butiken. Fast vet ni, vet ni vad...sen kommer L. Eftersom sambon är o multisportar så kände jag för sällskap o älskade L ville ge mig det. Tjejsnack, film, rose' o kärlek. Skön vila. För två dagar sen var jag nästan sysslolös hela sommaren o så pang sare o nu är det inte alls så ledigt. Men de e inget klag, de e ett faktum!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: