25 juni 2012

Sommarlov

sådärja. Vid klockan 14 idag tar lillkakan sommarlov o så har även jag med undantag från någon veckas arbete. Jag kan visserligen arbeta mer om jag får erbjudande om det men det har inte varit happy hunting so far.
För att övertyga kakis om att sommarlov is à good (för honom är det mest idiotiskt då de inte är kompishäng) ska vi ha fika när han kommer hem. Tack o lov för att vi har fantastiska dagmammor oxå som bjuder in oss till lekparkshäng under sommaren. För nog kan vi ha de bra själva men jag har inget på dom där 5-6 åringarna som är så fantastiskt roliga!
Så välkommen sommarlov, ursäkta nu måste jag gå o skruva på pannan. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: