17 juli 2012

Nyttigt

I ett huj samla jag ihop kläder, leksaker, allt möjligt i la i påsar så att någon människa som behövde de mer än vad jag behövde det skall få lite julafton. Rimmar ju bra de här med att jag vill rensa och att folk har behov. Har ju hjälpt pappa rensa mammas garderob också så han skulle slippa stirra på hennes kläder varje dag. Sånt tär. Han skall inte behöva täras. En hel bunt av de kläderna, en del knappt använt kommer nu till nytta. Sånt gör mig glad, inte bara att jag gör nytta utan också att jag inte behöver slänga. O att det är enkelt. Guldstjärna till dom som gör det här. Hoppas de kommer tillbaka om någon månad för då har jag nog rensat ut mer i en feg sui attack eller liknande.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: