17 juli 2012

Resan


 Jag hälsade på Camilla i Onsdags och det besöket spårade ur. Har inte hunnit lägga upp bilder och grejjer eftersom jag jobbat och bott i husvagn men här kommer det.
Det började med att jag skulle över och kolla på deras nya fina lägenhet i Strängnäs. Efter finfika, hälsa på familjen, suttit på balkongen så begav vi oss ner till stan för lite shopping. Både hade köpstopp så shoppingen blev typ den här fantastiska hatten. DEN ÄR TO DIE FOR!
 Millis hittade en rosa glittrig variant men den var inte lika fantastiskt. Hon köpte den min version till sin dotter, jag köpte den till mig själv. Jag menar seeee på den.
 Någonstans här vid den här bilden spårar det ur. Vi lunchar och så pang drar hon upp en fri kryssningslapp ur väskan. "Hurru ska vi åka"...o jag som ogillar att banga kollar på klockan "hinner du packa på tio så hinner jag." Mitt fantastiska barn var ju på semester så min flexibla inställning var legitim. Det börjar killas i magen. VI GÖRT. Så hem, packa, hem till mig, packa, till M som skjutsar in oss och så in till kassan i sista sekund.
 Vi lyckas inte helt problemfritt få en hytt och blev nekade köp för att kassörskan inte trodde vi var över 21 år. Are you kiddin??? Blev jag lycklig??? Tillslut var sunk C hytten vår. Lyckan gränslös.
 Hatten kommer på igen. Fantastisk I tell ya.

 Vi solar och dricker Bacardi Razz på bryggan och lyssnar på tokbra trubadurer.



 såhär fantastiskt bra är Millis på att sminka folk. Hon har för övrigt Mary Kay konsultationer, så vill ni ha tjejparty med smink och grejjer så kan jag hook you up.
 O såhär fantastiskt snygg blev hon själv.
 och vi.


 Spårar ur totalt......

 Dagen efter på bryggan igen. Det blåste och håret var galet.
och för att verka intresserad av något annat än party så tog jag kort på en ö där alla träd dött. För då är man ju naturfantast och verkar smart!

Fantastisk resa med dans dans dans, powerbars, trubadurer, spanjorer i bråk (ehhh sorry men jag blev sur faktiskt) o diverse annat fabulöst. C hytt är dock överskattat I say. Sunkigare får man leta efter.

Inga kommentarer: