13 aug. 2012

PEPP

Japp så har jag styrt och ställt och fixat inför skolstart imorgon. Nu är det bara att packa väskan och välja outfit och kanske kolla om det är någon idé att köpa busskort denna termin alls. Man kanske skall samåka istället eftersom vi typ har 10 lektionstillfällen innan det är LIA och säljprojekt osv. Känns ju lite overkill att punga ut 1015 kr för så kort tid. Vi får väl se hur det hela blir. Skall i alla fall bli äckligt roligt att börja skolan igen. Konstigt de där men det känns peppig. Börjar med en tenta redan nästa vecka så jag hyperventilerar redan nu.

Men nu är det dags att ge sig av mot skogen och promenera i rask takt. Härligt härligt. Så får vi se om det blir en loppisvända ikväll I gnesta på bakluckeloppisen eller om jag väljer att hyperventilera vidare istället. Jag chansar på loppis. :).

Ey idag är jag, trots morgonens inlägg. Sjuuuuuuuukt pepp. SJuuuuuuukt pepp. Lövs it.

Inga kommentarer: