8 aug. 2012

Still going strong

Vädergudarna var inte på badhumör så idag shoppade vi i Hudik istället. Inga jättekassar hem men är fantastiskt nöjd över att ha fixat sladd till datorn även om den kostade mer än datorn nu mer är värd. Oxå nöjd med finaste sjalen från indiska 'a 35 spänn. Annars har vi mest myst o ätit. Kusinerna gosar o någon är stolt över att få sitta med sin minsta släkting. Vi har haft En underbar kortsemester o imorgon reser vi hem för att på torsdag ta oss in till Stockholm o kolla musikal you see. Kul skare bli, dejt med min karl!
Jag har en himlans tur att jag har så bra släkt/vänner så mitt liv förgylls med härliga tripper, bra prat, förståelse o skratt. Jag älskar att inte ensam famla runt i "vaaaa? Hur tacklar man dom här problemen?".
Snart snart börjar min vardag o snart snart är jag färdigutbildad. Lite läskigt men fantastiskt roligt. Nu hoppas jag koffeinet släpper så jag kan sova nångång. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: