17 okt. 2012

Jobbigt

Oj då.
Intervju igår, ny intervju på tisdag den 30 oktober o så ett till på hemorten som jag blev lite headhuntad för nu. O där har jag lite magont, för de är inte alls de jag pluggat, de är nåt HEEELT annat, det har med en massa annat att göra och så bara poooff pang spännande. Men jaha?
Nu får vi ju se, jag ska inte ha magont innan jag vet hur det ser ut, jag kanske inte får nåt av jobben eller så får jag alla.
Det jobb som verkar roligast är längst bort, pendla pendla pendla.
Det jobb som är mitt emellan är roligt men de finns nackdelar. Hmmm och en del pendling.
Det jobb som är närmast har inget med min utbildning eller inriktning att göra men de är ok betalt och jag är ju som sagt på hemmaplan.

Ojoj. Mycket tänk och fix och fnul.
Jag håller andan i ngra dagar här och ser vad som sker.
Har ju fortfarande inte fått ja eller nej från praktiken även om deras situation idag inte ser så ljus ut då alla de andra arbetena är bättre på olika plan.

Ja, det är behaglig obehaglig stämmning i magen.

Inga kommentarer: