18 jan. 2013

Ett adjö kanske?

Jag funderar o funderar å det grövsta. På livet, på saker på jobb o på blogg. Jag är inte så aktiv här, jag har för mycket annat. Högst troligt kommer jag låta bloggen finnas här i cyberrymden men låta den sakta dö ut. Ta upp det ngn gång när inspirationen finns. Det är ju åååååår av mitt liv här. Vissa inlägg onödiga, vissa askul. Vissa så jävla sorgliga att jag grinar varje gång. jag älskar att skriva. Älskar det!! genomtänkta grejjer med substans älskar jag. denna blig består icke endast av det! Nu måste jag skifta fokus. Ändra mitt tänk o lägga nyhetsflödet på andra delar. Jag är den snart 31 åriga, färdigutbildade säljaren med sjuk mängd energi o lust att lyckas. Med tänk att det är nu mitt jobbliv börjar, grunden är lagd.
Resan är köpt, tåget rullar, im on it. ;). O ngra klyschor till på det! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: