22 aug. 2013

pysselnerven satte igång

godmorgon.
Theo lämnad, skrap i marken med foten, ner med kepsen över ögonen, vill sitta hos fröken och trycka. Det här med skolstart kan onekligen få en mamma att vilja slita sitt hår. Men jag vet att det blir bättre så jag låtsas inte om nåt. Men hjärtat, de där hjärtat som värker. Tack och lov tar jag en arbetsdag vid köksbordet idag vilket kommer resultera i att jag kan hämta min stjärna vid 14 tiden. Sen ska jag ta en promenad och lappa i storbyn tänkte jag. Så jobb jobb jobb o lite kärlek. Sånt gör mitt hjärta glatt.

Hittade en pysselblogg som bör tipsas om. Blev mycket inspirerad och sen vill jag ha hennes kappa någe så fruktansvärt mycket. jag inser att det måste bli ett sånt köp under året om jag kan finna något liknande. Jag ÄLSKADE kappan. Leta upp den i bloggen, its fab.

 
Vid min nästa arbetspaus får det bli washitejp på allt jag kan hitta tror jag. Sen blir det att klicka hem krympplast (heter det så?) och permanent markers för här skall skapas!
 
 


Inga kommentarer: